Ofer meditatii

Ofer meditatii la un pret avantajos la urmatoarele materii:
Teorie
Vioara
Chitara
Canto
Pian incepatori

sâmbătă, 4 aprilie 2015

...
     Exista un loc, undeva, in lumea asta, un loc minunat.Acolo, toate dorintele devin realitate, acolo se simt bine si in siguranta sufletul meu si al tau. Acolo totul reincepe. Inspiratia, talentul, gratia, daruirea, divinul, totul e acolo. Cineva ma intreba ce cred, daca boala psihica, psihoza, schizofrenia s.a. are legatura cu geniul, cu inspiratia la nivel absolut. Pot spune ca, potrivit cercetarilor are.Declanseaza in creier schimbari si legaturi neuronale foarte asemanatoare, daca nu chiar identice. Poate de aceea nu am fost si nu voi fi niciodata un artist de geniu.Sau poate ca sunt si nu stiu, driblez testele psihologice, la care am mereu punctaj foarte apropiat de perfect.Cine stie....Dar ajunge despre mine.Vreau sa va vorbesc despre voi.Voi aveti in voi potential divin.Aveti har, putere nelimitata de gandire, simtire si creatie, de infrumusetare a lumii.Aveti divinitate si nu aveti voie sa va parasiti visele, sa abandonati idealurile. Lumea e pe cale sa se schimbe radical.Iar schimbarea vine din ionteriorul fiecaruia dintre noi. Vine din suflet, vine din ceea ce am avut ,avem si vom avea vesnic.Focul absolutului cu care am fost inzestrati si pe care l-am uitat in timp, scuza noastra fiind lipsa timpului, stresul cotidian, treburile istovitoare si multe multe altele. Cred ca e vremea sa ne epuizam scuzele si sa reancepem sa cladim prin ce avem in suflet o noua lume.Cam atit. Deocamdata....

Niciun comentariu: